How Social Media enhances Product Innovation in Japanese Firms, Proceedings of Second International Conference, MISNC 2015, In Wang, L., Uesugi, S., I-Hsien, T., Okuhara, K., and Wang, K. (Eds.) Multidisciplinary Social Networks Research
-
- 井戸田 博樹
- 近畿大学
書誌事項
- タイトル
- "How Social Media enhances Product Innovation in Japanese Firms, Proceedings of Second International Conference, MISNC 2015, In Wang, L., Uesugi, S., I-Hsien, T., Okuhara, K., and Wang, K. (Eds.) Multidisciplinary Social Networks Research"
- 著者
- Idota Hiroki, Bunno Teruyuki, and Tsuji Masatsugu
- 出版者
-
- Springer
- ページ数
- 13
この図書・雑誌をさがす
- Tweet
詳細情報
-
- CRID
- 1020000782295240451
-
- タイトル言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- KAKEN