Development of tourism products targeting “Local People” : Case study of Dai-Nagoya Tours
Bibliographic Information
- Other Title
-
- “地元”をターゲットとした観光商品の開発 : 大ナゴヤツアーズの取り組み
- "ジモト"オ ターゲット ト シタ カンコウ ショウヒン ノ カイハツ : ダイ ナゴヤツアーズ ノ トリクミ
Search this article
Journal
-
- Journal of Faculty of Business , Marketing and Distribution
-
Journal of Faculty of Business , Marketing and Distribution 19 (2), 1-7, 2020-03-10
中村学園大学流通科学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050002213399301760
-
- NII Article ID
- 120006819176
-
- NII Book ID
- AA11652417
-
- ISSN
- 13469614
-
- NDL BIB ID
- 030358793
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles