The Influence of Differences in Associative Processes of Functional Attributes and Expected Benefits on Brand Evaluation
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 属性情報と期待便益に関する想起形態の相違がブランド評価に与える影響
- ゾクセイ ジョウホウ ト キタイ ベンエキ ニ カンスル ソウキ ケイタイ ノ ソウイ ガ ブランド ヒョウカ ニ アタエル エイキョウ
Search this article
Journal
-
- Kagawa University economic review
-
Kagawa University economic review 86 (3), 365-398, 2013-12-01
香川大学経済学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050287772324285312
-
- NII Article ID
- 120007009696
-
- NII Book ID
- AN00038281
-
- NDL BIB ID
- 025107173
-
- ISSN
- 03893030
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles