Bibliographic Information
- Other Title
-
- Relationships between Visual Understanding and Verbal Explanations on Object Relations and Event Sequence : Comparisons between Typically-Developing Children and Children with Intellectual Disabilities
- ジブツ ノ カンレンセイ ヤ ジョウキョウ ニカンスル シカクテキ リカイ ト ゲンゴテキ セツメイ トノ カンレン テイケイ ハッタツジ ト チテキ ショウガイジ トノ ヒカク オ トオシテ
Search this article
Description
type:論文(Article)
Journal
-
- 東京学芸大学教育実践研究支援センター紀要
-
東京学芸大学教育実践研究支援センター紀要 15 127-132, 2019-03-31
東京学芸大学教育実践研究支援センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050288469017956992
-
- NII Article ID
- 120007046573
-
- NII Book ID
- AA12038480
-
- ISSN
- 13499580
-
- NDL BIB ID
- 033511039
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles