売る文化、売られた文化 : テレビコマーシャルによる文化研究を探る : 論文集

CiNii Available at 1 libraries

Bibliographic Information

Title
"売る文化、売られた文化 : テレビコマーシャルによる文化研究を探る : 論文集"
Publisher
  • [国際日本文化研究センター]
Publication Year
  • [2006]
Book size
30cm
Other Title
  • ウル ブンカ、ウラレタ ブンカ : テレビ コマーシャル ニヨル ブンカ ケンキュウ オ サグル : ロンブンシュウ
  • Selling culture, sold culture : cultural studies based on evidence from television commercials : proceedings

Search this Book/Journal

Notes

予稿集

14th-18th March 2006

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000795490862848
  • NII Book ID
    BA85771170
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • [京都]
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top