売る文化、売られた文化 : テレビコマーシャルによる文化研究を探る : 論文集
CiNii
Available at 1 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "売る文化、売られた文化 : テレビコマーシャルによる文化研究を探る : 論文集"
- Publisher
-
- [国際日本文化研究センター]
- Publication Year
-
- [2006]
- Book size
- 30cm
- Other Title
-
- ウル ブンカ、ウラレタ ブンカ : テレビ コマーシャル ニヨル ブンカ ケンキュウ オ サグル : ロンブンシュウ
- Selling culture, sold culture : cultural studies based on evidence from television commercials : proceedings
Search this Book/Journal
Notes
予稿集
14th-18th March 2006
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795490862848
-
- NII Book ID
- BA85771170
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- [京都]
-
- Subject
-
- BSH: テレビ広告
-
- Data Source
-
- CiNii Books