Interactive marketing : how to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action
書誌事項
- タイトル
- "Interactive marketing : how to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action"
- 責任表示
- Martin Williams
- 出版者
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- Prentice Hall
- 出版年月
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- c1994
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hb
- : hb
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000795823892608
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- NII書誌ID
- BA28916963
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- ISBN
- 0724810943
- 0132135620
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- LCCN
- 96147986
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/96147986
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- at
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Sydney ; New York
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- 分類
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- NDC9: 675
- LCC: HF5415.1264
- DC20: 658.8
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- 件名
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- LCSH: Interactive marketing
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- データソース種別
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- CiNii Books