The marketing significance of geographical variations in wholesale/retail sales ratios
書誌事項
- タイトル
- "The marketing significance of geographical variations in wholesale/retail sales ratios"
- 責任表示
- David A. Revzan
- 出版者
-
- University Microfilms International
- 出版年月
-
- 1966, c1965
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Facsim. of: [Berkeley] : Institute of Business and Economic Research [University of California , 1966, c1965]
At head of title: Research Program in Marketing, Graduate School of Business Administration, University of California, Berkeley
Bibliography: leaves 53-57
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797462710016
-
- NII書誌ID
- BA13087854
-
- LCCN
- 66063356
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/66063356
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ann Arbor, MI
-
- データソース種別
-
- CiNii Books