Developing new products and repositioning mature brands : a risk-reduction system that produces investment alternatives
書誌事項
- タイトル
- "Developing new products and repositioning mature brands : a risk-reduction system that produces investment alternatives"
- 責任表示
- Eugene J. Cafarelli
- 出版者
-
- Wiley
- 出版年月
-
- c1980
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"A Ronald Press publication."
Bibliography: p. 249
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271418771328
-
- NII書誌ID
- BA03738504
-
- ISBN
- 0471046345
-
- LCCN
- 80013112
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/80013112
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Product management
- LCSH: New products
-
- データソース種別
-
- CiNii Books