音楽アプリを活用した音楽科表現領域の授業指導方法に関する研究 : 韓国の小学校5~6年生を対象として . インプットの観点からの韓国・日本英語教育についての考察 . Impact studies on the improvement of biological science education for Liberia's junior and senior secondary school system : a study conducted at the Nara University of Education . The impact of language proficiency on students' academic performance : a case of Japan . Lesson study community as teacher professional development : opportunities and challenges

CiNii Available at 1 libraries

Bibliographic Information

Title
"音楽アプリを活用した音楽科表現領域の授業指導方法に関する研究 : 韓国の小学校5~6年生を対象として . インプットの観点からの韓国・日本英語教育についての考察 . Impact studies on the improvement of biological science education for Liberia's junior and senior secondary school system : a study conducted at the Nara University of Education . The impact of language proficiency on students' academic performance : a case of Japan . Lesson study community as teacher professional development : opportunities and challenges"
Statement of Responsibility
李元浩 . 宣昇卿 . Joseph Tarty Sankon . Yasinta Antonella Munlo . Ade Kiki Ruswandi
Publisher
  • 奈良国立大学機構国際戦略センター
Publication Year
  • 2024.3
Book size
30cm
Other Title
  • オンガク アプリ オ カツヨウシタ オンガクカ ヒョウゲン リョウイキ ノ ジュギョウ シドウ ホウホウ ニ カンスル ケンキュウ : カンコク ノ ショウガッコウ 5・6ネンセイ オ タイショウトシテ . インプット ノ カンテン カラ ノ カンコク ニホン エイゴ キョウイク ニ ツイテ ノ コウサツ

Search this Book/Journal

Notes

表紙・背: 奈良教育大学

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130300746064739766
  • NII Book ID
    BD07633940
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • [奈良]
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top