The headscarf as a business card : a qualitative case study on styles and expressions of Berlin Muslim women
書誌事項
- タイトル
- "The headscarf as a business card : a qualitative case study on styles and expressions of Berlin Muslim women"
- 責任表示
- Juliane Kanitz
- 出版者
-
- Springer VS
- 出版年月
-
- c2021
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 233-252)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130864315058593414
-
- NII書誌ID
- BD05253814
-
- ISBN
- 9783658317782
-
- LCCN
- 2022415223
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2022415223
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books