Can Educational Psychology Approach Key Questions in the Study of Teaching andLearning Particular Subject Matter? (4) :
-
- KUDO Yoshifumi
- 東北大学
-
- FUJIMURA Nobuyuki
- 東京大学
-
- TAJIMA Atsushi
- 東京外国語大学
-
- MIYAZAKI Kiyotaka
- 早稲田大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教科教育に心理学はどこまで迫れるか (4)
- 教科教育に心理学はどこまで迫れるか(4)教育目標をどう扱うべきか
- キョウカ キョウイク ニ シンリガク ワ ドコ マデ セマレル カ(4)キョウイク モクヒョウ オ ドウ アツカウ ベキ カ
- —教育目標をどう扱うべきか—
- The Educational Objectives as anObject of Study in Educational Psychology
Search this article
Journal
-
- The Annual Report of Educational Psychology in Japan
-
The Annual Report of Educational Psychology in Japan 54 (0), 212-220, 2015
The Japanese Association of Educational Psychology
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1390001204634898816
-
- NII Article ID
- 130005095099
-
- NII Book ID
- AN00057901
-
- ISSN
- 21863091
- 04529650
-
- NDL BIB ID
- 026683940
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles