The Main Points of “Interaction by Reading Aloud to Nursery School Children by Elementary School Students” with the Aim of Nurturing “the language” of the five-year-old children: Based on the Practice of Second Graders in Elementary schools in cooperation with Kindergartens and Nursery schools
-
- KAMINAGA Hiroaki
- Gifu Shotoku Gakuen University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 5歳児の「言葉」を育むための異校種による読み聞かせ交流の要点の検討
- 5歳児の「言葉」を育むための異校種による読み聞かせ交流の要点の検討 : 幼保小連携による小学2年生の実践から
- 5サイジ ノ 「 コトバ 」 オ ハグクム タメ ノ イコウシュ ニ ヨル ヨミ キカセ コウリュウ ノ ヨウテン ノ ケントウ : ヨウホショウレンケイ ニ ヨル ショウガク 2ネンセイ ノ ジッセン カラ
- 幼保小連携による小学2年生の実践から
Search this article
Journal
-
- The Science of Reading
-
The Science of Reading 66 (1), 33-45, 2024-11-11
The Japan Reading Association
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390585426673344768
-
- NII Book ID
- AN00172568
-
- ISSN
- 2424144X
- 0387284X
-
- NDL BIB ID
- 033859926
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search

