The Main Points of “Interaction by Reading Aloud to Nursery School Children by Elementary School Students” with the Aim of Nurturing “the language” of the five-year-old children: Based on the Practice of Second Graders in Elementary schools in cooperation with Kindergartens and Nursery schools

Bibliographic Information

Other Title
  • 5歳児の「言葉」を育むための異校種による読み聞かせ交流の要点の検討
  • 5歳児の「言葉」を育むための異校種による読み聞かせ交流の要点の検討 : 幼保小連携による小学2年生の実践から
  • 5サイジ ノ 「 コトバ 」 オ ハグクム タメ ノ イコウシュ ニ ヨル ヨミ キカセ コウリュウ ノ ヨウテン ノ ケントウ : ヨウホショウレンケイ ニ ヨル ショウガク 2ネンセイ ノ ジッセン カラ
  • 幼保小連携による小学2年生の実践から

Search this article

Journal

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top