Aspects of Prospective Elementary Teachers' Views on Authentic Learning in Mathematics via Case Method
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ケースメソッドによる教職志望学生の数学の深い学びの捉え方の実相
- ケースメソッド ニ ヨル キョウショク シボウ ガクセイ ノ スウガク ノ フカイ マナビ ノ トラエカタ ノ ジッソウ
Search this article
Journal
-
- 関東学院大学人間環境学会紀要 = Kanto Gakuin University, Society of Humanity and Environment, bulletin / 関東学院大学人間環境学会 編
-
関東学院大学人間環境学会紀要 = Kanto Gakuin University, Society of Humanity and Environment, bulletin / 関東学院大学人間環境学会 編 (34), 37-43, 2020-12
横浜 : 関東学院大学人間環境学部人間環境学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009409696228096
-
- NII Article ID
- 40022532315
-
- NII Book ID
- AA11912380
-
- ISSN
- 13489070
-
- NDL BIB ID
- 031377010
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles