開発途上国における基礎教育開発政策に関する実証分析の試み--潜在能力アプローチをてがかりに
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カイハツ トジョウコク ニ オケル キソ キョウイク カイハツ セイサク ニ カンスル ジッショウ ブンセキ ノ ココロミ センザイ ノウリョク アプローチ オ テガカリ ニ
- Rethinking basic education policy in developing countries: a quantitative analysis using the capability approach
Search this article
Journal
-
- 教育行財政研究 = Journal of educational administration and finance
-
教育行財政研究 = Journal of educational administration and finance (35), 35-48, 2008-03
京都 : 関西教育行政学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520010380520950784
-
- NII Article ID
- 40016092164
-
- NII Book ID
- AN00056862
-
- ISSN
- 0386393X
-
- NDL BIB ID
- 9535741
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles