転換期に差し掛かった食品流通 : 消費者との価値共創の方向性
Bibliographic Information
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- テンカンキ ニ サシカカッタ ショクヒン リュウツウ : ショウヒシャ ト ノ カチ キョウソウ ノ ホウコウセイ
- Food Distribution Industry in Transition Stage : Direction of Value Co-creation with Consumers
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Journal
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- 東京国際大学論叢. 商学部編 = The journal of Tokyo International University. The School of Business and Commerce / 東京国際大学商学部論叢編集委員会 編
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東京国際大学論叢. 商学部編 = The journal of Tokyo International University. The School of Business and Commerce / 東京国際大学商学部論叢編集委員会 編 (90), 33-45, 2014-09
川越 : 東京国際大学
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520290882017081216
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- NII Article ID
- 40020302920
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- NII Book ID
- AN10045137
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- ISSN
- 09124500
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- NDL BIB ID
- 025985913
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZD11(経済--経済学)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles