小学生における学級内の対人葛藤解決方略と承認・被侵害感との関連
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウガクセイ ニ オケル ガッキュウ ナイ ノ タイジン カットウ カイケツ ホウリャク ト ショウニン ・ ヒシンガイカン ト ノ カンレン
- Relationship between interpersonal conflict resolution strategies with both acceptance and insecurity sense in elementary school classes
Search this article
Journal
-
- 心理臨床学研究 / 日本心理臨床学会学会誌編集委員会 編 = Journal of Japanese clinical psychology / Association of Japanese Clinical Psychology
-
心理臨床学研究 / 日本心理臨床学会学会誌編集委員会 編 = Journal of Japanese clinical psychology / Association of Japanese Clinical Psychology 35 (3), 290-296, 2017-08
東京 : 日本心理臨床学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883035967360
-
- NII Article ID
- 40021333690
-
- NII Book ID
- AN10079285
-
- ISSN
- 02891921
-
- NDL BIB ID
- 028552903
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN