New Approach to the Concept-Based Teaching and Learning Mathematics at Primary School Level in Papua New Guinea : Concrete-Representational-Abstract (CRA) Sequence of Instruction Guided through Structured Japanese Lesson Pattern
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 鳴門教育大学国際教育協力研究 / 鳴門教育大学教員教育国際協力センター 編
-
鳴門教育大学国際教育協力研究 / 鳴門教育大学教員教育国際協力センター 編 (12), 1-13, 2018
鳴門 : 鳴門教育大学教員教育国際協力センター
- Tweet
キーワード
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290884371423104
-
- NII論文ID
- 40021858142
-
- NII書誌ID
- AA12234503
-
- ISSN
- 18810799
-
- NDL書誌ID
- 029614430
-
- 本文言語コード
- en
-
- NDL 雑誌分類
-
- ZF1(教育)
-
- データソース種別
-
- NDL
- CiNii Articles