中等教育での歴史をふまえた数理科学の視点を持ったカリキュラムの研究(2)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チュウトウ キョウイク デ ノ レキシ オ フマエタ スウリ カガク ノ シテン オ モッタ カリキュラム ノ ケンキュウ(2)
- Curriculum Study with a viewpoint of Mathematical Science based on its history in Secondary Education(2)Application for Geometric Algebra to High School mathematics
Search this article
Journal
-
- 早稲田大学数学教育学会誌 = Waseda journal of mathematics education
-
早稲田大学数学教育学会誌 = Waseda journal of mathematics education 37 (1), 26-36, 2019
東京 : 早稲田大学数学教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357876382464
-
- NII Article ID
- 40022098570
-
- NII Book ID
- AN10535941
-
- ISSN
- 02891603
-
- NDL BIB ID
- 030139318
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles