A survey of students' perceived effectiveness, enjoy ability and feedback after studying in a blended, face-to-face and online English course using Moodle : Report on student responses gathered at the end of the first semester of 2011
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 金沢学院短期大学紀要 = The journal of Kanazawa Gakuin College : 学葉 / 金沢学院短期大学紀要編集委員会 編
-
金沢学院短期大学紀要 = The journal of Kanazawa Gakuin College : 学葉 / 金沢学院短期大学紀要編集委員会 編 (10), 19-36, 2012-03
金沢 : 金沢学院短期大学
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359508419200
-
- NII論文ID
- 40019243318
-
- NII書誌ID
- AA11430299
-
- ISSN
- 24335991
-
- NDL書誌ID
- 023608640
-
- 本文言語コード
- en
-
- NDL 雑誌分類
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- データソース種別
-
- NDL
- CiNii Articles