- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
クロレラの認知度の低さや、飲みにくさを克服して、新たな需要の開拓へ 「健康寿命をサポートする」をコンセプトに新商品『クロレラ茶』&『クロレラゼリー』の市場投入で今まで顧客になっていなかった若い人たちをカスタマーに変えた、健康食品メーカー『サン・クロレラ』の創客戦略
Bibliographic Information
- Other Title
-
- クロレラ ノ ニンチド ノ ヒクサ ヤ 、 ノミ ニクサ オ コクフク シテ 、 アラタ ナ ジュヨウ ノ カイタク エ 「 ケンコウ ジュミョウ オ サポート スル 」 オ コンセプト ニ シン ショウヒン 『 クロレラチャ 』&『 クロレラゼリー 』 ノ シジョウ トウニュウ デ イマ マデ コキャク ニ ナッテ イナカッタ ワカイ ヒト タチ オ カスタマー ニ カエタ 、 ケンコウ ショクヒン メーカー 『 サン ・ クロレラ 』 ノ ソウキャク センリャク
- 総特集 「創客」の時代 : 思想・理念編
- ソウ トクシュウ 「 ソウキャク 」 ノ ジダイ : シソウ ・ リネンヘン
Search this article
Journal
-
- Value creator = 価値創造者 : 2020
-
Value creator = 価値創造者 : 2020 (328), 51-53, 2012-09
東京 : Value creator社
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1523388079564541440
-
- NII Article ID
- 40019454404
-
- NII Book ID
- AA12136333
-
- NDL BIB ID
- 024023181
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles