【7/12更新】2022年4月1日からのCiNii ArticlesのCiNii Researchへの統合について

A Study of the Influence of Content Information on the Advertising Effectiveness(2). -The relationship between the receivers' moods, impression of commercial message and the favorable public image of the television advertisements, evaluation of commercial products.-

書誌事項

タイトル
A Study of the Influence of Content Information on the Advertising Effectiveness(2). -The relationship between the receivers' moods, impression of commercial message and the favorable public image of the television advertisements, evaluation of commercial products.-
著者
Koshi MAKINO

収録刊行物

被引用文献 (0)

もっと見る

参考文献 (0)

もっと見る

関連論文

もっと見る

関連研究データ

もっと見る

関連図書・雑誌

もっと見る

関連博士論文

もっと見る

関連プロジェクト

もっと見る

関連その他成果物

もっと見る

詳細情報

  • CRID
    1010282256915895426
  • 資料種別
    journal article
  • データソース種別
    • KAKEN
ページトップへ