CiNii Researchの本公開について

How Japanese EFL readers revise their situation models : Focusing on reading skills and the causal structure of texts

書誌事項

タイトル
How Japanese EFL readers revise their situation models : Focusing on reading skills and the causal structure of texts
著者
Ushiro, Y., Hasegawa, Y., Nahatame, S., Shimizu, H., Takaki, S., Hamada, A., & Nakagawa, C.

収録刊行物

  • ARELE

    ARELE 23 105-120, 2012

被引用文献 (0)

もっと見る

参考文献 (0)

もっと見る

関連論文

もっと見る

関連研究データ

もっと見る

関連図書・雑誌

もっと見る

関連博士論文

もっと見る

関連プロジェクト

もっと見る

関連その他成果物

もっと見る

詳細情報

  • CRID
    1010282257115271936
  • 資料種別
    journal article
  • データソース種別
    • KAKEN
ページトップへ