CiNii Researchの本公開について

Retailing 2006 : Strategic Challenges in the New Millennium (A Strategy for Supplying Mass Customized Products : Delayed Product Differentiation in Auto Dealership) (pp. 220-225)

書誌事項

タイトル
"Retailing 2006 : Strategic Challenges in the New Millennium (A Strategy for Supplying Mass Customized Products : Delayed Product Differentiation in Auto Dealership) (pp. 220-225)"
著者
Ono, Akinori, Tomokazu Kubo, Seiji Endo
出版者
  • A Strategy for Supplying Mass Customized Products : Delayed Product Differentiation in Auto Dealership
ページ数
292

この図書・雑誌をさがす

関連論文

もっと見る

関連研究データ

もっと見る

関連図書・雑誌

もっと見る

関連博士論文

もっと見る

関連プロジェクト

もっと見る

関連その他成果物

もっと見る

詳細情報

  • CRID
    1020000781950029952
  • タイトル言語コード
    ja
  • データソース種別
    • KAKEN
ページトップへ