Bibliographic Information
- Other Title
-
- ポインツ オヴ パーチァス コウコク ノ リョウイキ ト ソノ コウコク コウリツ コウバイ ジテン ト コウバイ ジテン ガイ ノ カンレン ハアク オ チュウシン ニ シテ
- The Scope and Effectiveness of Point of Purchase Advertising
Search this article
Journal
-
- 早稲田商学=The Waseda commercial review
-
早稲田商学=The Waseda commercial review 117号 51-74, 1955-07
早稲田商学同攻会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202500824832
-
- NII Article ID
- 120000789686
-
- NII Book ID
- AN00258357
-
- ISSN
- 03873404
-
- HANDLE
- 2065/4381
-
- NDL BIB ID
- 477262
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles