Bibliographic Information
- Other Title
-
- サンギョウヨウ キキ ビジネス ニ オケル イミテキ カチ ソウゾウ ト ギジュツ カイハツ : ソニー ノ キソン ギジュツ オウヨウ ト コマツ ノ ハンヨウ ギジュツ オウヨウ
- Semantic Value Creation and R&D in B-to-B Business -Cases of Sony and Komatsu-
Search this article
Journal
-
- 早稲田国際経営研究
-
早稲田国際経営研究 49 57-67, 2018-03
早稲田大学 ビジネス・ファイナンス研究センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202503274240
-
- NII Article ID
- 120006417083
-
- NII Book ID
- AA12316288
-
- ISSN
- 18826423
-
- HANDLE
- 2065/00056811
-
- NDL BIB ID
- 029039134
-
- Text Lang
- en
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles