<Brief Notes>Current Conditions and Issues in the Curriculum for Children with Moderate and Severe Learning Difficulties in England : Based on the Review of Literatures published from 1994 to 2014
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <資料>英国の知的障害児教育におけるカリキュラムの現状と課題 : 1994年から2014年の文献レビューを中心に
- 英国の知的障害児教育におけるカリキュラムの現状と課題 : 1994年から2014年の文献レビューを中心に
- エイコク ノ チテキ ショウガイジ キョウイク ニ オケル カリキュラム ノ ゲンジョウ ト カダイ : 1994ネン カラ 2014ネン ノ ブンケン レビュー オ チュウシン ニ
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- Japanese Journal of Disability Sciences
-
Japanese Journal of Disability Sciences 39 75-89, 2015-03-31
障害科学学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202548491264
-
- NII Article ID
- 110009942874
-
- NII Book ID
- AA12215065
-
- HANDLE
- 2241/00146147
-
- NDL BIB ID
- 026378986
-
- ISSN
- 18815812
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles
- KAKEN