Bibliographic Information
- Other Title
-
- <実践報告>脳性まひ児の認知特性をふまえた教科指導の在り方 : 算数の文章題指導に着目して
- ノウセイ マヒジ ノ ニンチ トクセイ オ フマエタ キョウカ シドウ ノ アリカタ サンスウ ノ ブンショウダイ シドウ ニ チャクモクシテ
Search this article
Journal
-
- THE JAPANESE JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION RESEARCH
-
THE JAPANESE JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION RESEARCH 2 47-53, 2007-10
筑波大学特別支援教育研究センター
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1050001202553136384
-
- NII Article ID
- 120000835154
-
- NII Book ID
- AA12174784
-
- HANDLE
- 2241/97986
-
- NDL BIB ID
- 9561564
-
- ISSN
- 1883924X
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN