Examination of the Evaluation Tool Establishing "the Friend Relations" of the Students in the Special Needs School for Children with Intellectual Disabilities : Practice using "Green Point" through the Experience Recognized by Others
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <学術論文>知的障害特別支援学校における「仲間関係」を育む評価ツールの検討 : 他者に認められる経験をとおした「グリーンポイント」を使った実践
- 知的障害特別支援学校における「仲間関係」を育む評価ツールの検討 : 他者に認められる経験をとおした「グリーンポイント」を使った実践
- チテキ ショウガイ トクベツ シエン ガッコウ ニ オケル 「 ナカマ カンケイ 」 オ ハグクム ヒョウカ ツール ノ ケントウ : タシャ ニ ミトメラレル ケイケン オ トオシタ 「 グリーンポイント 」 オ ツカッタ ジッセン
Search this article
Journal
-
- THE JAPANESE JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION RESEARCH
-
THE JAPANESE JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION RESEARCH 10 3-11, 2016-03
筑波大学特別支援教育研究センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202554434432
-
- NII Article ID
- 120005893662
-
- NII Book ID
- AA12174784
-
- HANDLE
- 2241/00144482
-
- NDL BIB ID
- 027522888
-
- ISSN
- 1883924X
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles