<Practical Theses> Deep Learning Design That Worked "View and Thinking": A Case of "Trade Game" as Economic Learning
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <実践論文>「見方・考え方」を働かせた深い学びのデザイン : 経済学習としての「貿易ゲーム」を事例に
- 「見方・考え方」を働かせた深い学びのデザイン : 経済学習としての「貿易ゲーム」を事例に
- 「 ミカタ ・ カンガエカタ 」 オ ハタラカセタ フカイ マナビ ノ デザイン : ケイザイ ガクシュウ ト シテ ノ 「 ボウエキ ゲーム 」 オ ジレイ ニ
Search this article
Journal
-
- Bulletin of The Japan Society for Senior High School Education
-
Bulletin of The Japan Society for Senior High School Education 24 48-57, 2017-07-10
日本高校教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202554789760
-
- NII Article ID
- 120006382662
-
- NII Book ID
- AA12207941
-
- HANDLE
- 2241/00150417
-
- NDL BIB ID
- 028460382
-
- ISSN
- 13499424
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles