Bibliographic Information
- Other Title
-
- PISA ノ シントウ コウゾウ ニ カンスル ヒカク キョウイクガク ケンキュウ : ニホン ト ノルウェー ニ オケル ゼンコク カリキュラム ニ チャクモク シテ
- A Comparative Study of PISA Penetration into Education Policy : Focusing on National Curriculum in Japan and Norway
Search this article
Description
application/pdf
Journal
-
- Fukuoka University Review of Literature & Humanities
-
Fukuoka University Review of Literature & Humanities 47 (3), 731-756, 2015-12
福岡大学研究推進部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202555391104
-
- NII Article ID
- 120005688706
-
- NII Book ID
- AN00216492
-
- ISSN
- 02852764
-
- NDL BIB ID
- 027054319
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles