<Material>Product development in Arita porcelain production areas during the period of maturity: Construction of the business system designed for the 21^st century by the Greater Arita Porcelain Promotion Association
Bibliographic Information
- Other Title
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- <資料>成熟化時代における有田焼産地の商品開発―21世紀型システムの構築と大有田焼振興協同組合―
- セイジュクカ ジダイ ニ オケル アリタヤキ サンチ ノ ショウヒン カイハツ : 21セイキガタ システム ノ コウチク ト ダイ アリタヤキ シンコウ キョウドウ クミアイ
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はじめに 1. 「世界・焱の博覧会」と新製品開発 2. 地域産業集積化事業下の販路開拓 3. 有田焼新時代における柴田明彦氏の提言 4. 大有田焼振興協同組合による市場創造 5. 組織のマネジメント
Departmental Bulletin Paper
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Journal
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- Shokei-gakuso: Journal of Business Studies
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Shokei-gakuso: Journal of Business Studies 61 (1), 247-294, 2014-07-01
近畿大学商経学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050001202557353216
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- NII Article ID
- 120005738005
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- NII Book ID
- AN10437975
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- ISSN
- 04502825
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- NDL BIB ID
- 025927806
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
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