Considering a Kanji/Vocabulary Syllabus for Learners of Japanese from Non-Kanji using Backgrounds: based on experimental findings in cognitive psychology
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 非漢字圏日本語学習者のための漢字・語彙教育のシラバスに関する考察:認知心理学実験の知見を踏まえて
- ヒカンジケン ニホンゴ ガクシュウシャ ノ タメ ノ カンジ ゴイ キョウイク ノ シラバス ニ カンスル コウサツ ニンチ シンリガク ジッケン ノ チケン オ フマエテ
Search this article
Journal
-
- 筑波大学留学生センター日本語教育論集
-
筑波大学留学生センター日本語教育論集 15 25-34, 2000-02-20
筑波大学留学生センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202558728704
-
- NII Article ID
- 120000837672
-
- NII Book ID
- AA11646017
-
- HANDLE
- 2241/11202
-
- NDL BIB ID
- 5443369
-
- ISSN
- 13481363
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles