A Study on Promotional Campaign tying up with Popular Cartoon Character : A Case on “Attack on Titan”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キャラクタータイアッププロモーションに関する研究 : 「進撃の巨人」を事例として
- キャラクタータイアッププロモーション ニ カンスル ケンキュウ : 「 シンゲキ ノ キョジン 」 オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Research reports
-
Research reports 21 175-187, 2019-03-10
神戸 : 兵庫県立大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202565624832
-
- NII Article ID
- 120006644848
-
- NII Book ID
- AA12014165
-
- ISSN
- 13498592
-
- NDL BIB ID
- 029677574
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles