Pricing Strategy and Cost Compensation for the Platform of Two-Sided Market : With a Case Study of Amazon Online Shopping
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 双方向市場におけるプラットフォームの価格戦略とコスト分担 : アマゾンのネット通販を事例として
- ソウホウコウ シジョウ ニ オケル プラットフォーム ノ カカク センリャク ト コスト ブンタン : アマゾン ノ ネットツウハン オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Business Administration
-
Journal of Business Administration 66 (4), 23-50, 2019-03-10
西宮 : 関西学院大学商学研究会 ; 1952-
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202611760000
-
- NII Article ID
- 120006646111
-
- NII Book ID
- AN00114131
-
- ISSN
- 02872552
-
- HANDLE
- 10236/00027815
-
- NDL BIB ID
- 029582245
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles