Theoretical Analysis of “Cool Japan” : From the Viewpoints of COO Effects, Nation Branding, and Hedonic Consumption
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「クールジャパン」の理論的分析―COO(原産国)効果・国家ブランドと快楽的消費―
- 「 クール ジャパン 」 ノ リロンテキ ブンセキ : COO(ゲンサンコク)コウカ ・ コッカ ブランド ト カイラクテキ ショウヒ
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- 商学論纂
-
商学論纂 56 (3・4), 123-167, 2014-11-10
中央大学商学研究会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202724833280
-
- NII Article ID
- 110009919549
-
- NII Book ID
- AN00114153
-
- ISSN
- 02867702
-
- NDL BIB ID
- 025940427
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles