Bibliographic Information
- Other Title
-
- イギリス シャカイ ニ オケル コウコク ヒハン ト ジシュ キセイ ノ レキ
- Criticism and Self-regulation of Advertising in British Society : A Historical Perspective
Search this article
Description
記事分類: 経済・経営--企業・経営--経営管理--マーケティング
Journal
-
- 關西大學經済論集
-
關西大學經済論集 43 (6), 719-759, 1994-03-03
關西大学經済學會
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202915605248
-
- NII Article ID
- 120006487580
-
- NII Book ID
- AN00046869
-
- ISSN
- 04497554
-
- HANDLE
- 10112/13762
-
- NDL BIB ID
- 3539607
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles