An investigation on the influence of "categories" and "respondents' experiences" on the conjoint analysis based survey aimed to assess information literacy classes
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「項目」の「水準」数および回答者の経験値が情報リテラシー授業のコンジョイント分析調査に与える影響についての一考察
- 「 コウモク 」 ノ 「 スイジュン 」 カズ オヨビ カイトウシャ ノ ケイケンチ ガ ジョウホウ リテラシー ジュギョウ ノ コンジョイント ブンセキ チョウサ ニ アタエル エイキョウ ニ ツイテ ノ イチ コウサツ
Search this article
Journal
-
- 山形県立米沢女子短期大学附属生活文化研究所報告
-
山形県立米沢女子短期大学附属生活文化研究所報告 (43), 157-171, 2016-03
山形県立米沢女子短期大学附属生活文化研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202927795584
-
- NII Article ID
- 120005893216
-
- NII Book ID
- AN00242878
-
- ISSN
- 0386636X
-
- NDL BIB ID
- 027273059
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- journal article
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles