An Advertisement Communication Strategy for an Engagement Acquisition of Facebook : A verified advertisement communication effect that focused on positive emotion in Starbucks posts in Japan

Bibliographic Information

Other Title
  • Facebookのエンゲージメント獲得に向けた広告コミュニケーション戦略 : ポジティブ情動に着目した広告コミュニケーション効果の検証 : スターバックス・コーヒー・ジャパンのポストを事例として
  • Facebook ノ エンゲージメント カクトク ニ ムケタ コウコク コミュニケーション センリャク : ポジティブ ジョウドウ ニ チャクモク シタ コウコク コミュニケーション コウカ ノ ケンショウ : スターバックス ・ コーヒー ・ ジャパン ノ ポスト オ ジレイ ト シテ

Search this article

Journal

  • THE TAKACHIHO RONSO

    THE TAKACHIHO RONSO 50 (1), 351-406, 2015-05-25

    高千穂大学高千穂学会

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top