- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
An Advertisement Communication Strategy for an Engagement Acquisition of Facebook : A verified advertisement communication effect that focused on positive emotion in Starbucks posts in Japan
Bibliographic Information
- Other Title
-
- Facebookのエンゲージメント獲得に向けた広告コミュニケーション戦略 : ポジティブ情動に着目した広告コミュニケーション効果の検証 : スターバックス・コーヒー・ジャパンのポストを事例として
- Facebook ノ エンゲージメント カクトク ニ ムケタ コウコク コミュニケーション センリャク : ポジティブ ジョウドウ ニ チャクモク シタ コウコク コミュニケーション コウカ ノ ケンショウ : スターバックス ・ コーヒー ・ ジャパン ノ ポスト オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- THE TAKACHIHO RONSO
-
THE TAKACHIHO RONSO 50 (1), 351-406, 2015-05-25
高千穂大学高千穂学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202930647680
-
- NII Article ID
- 120005623995
-
- NII Book ID
- AN00138694
-
- ISSN
- 03887340
-
- NDL BIB ID
- 026521747
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles