SNS Marketing Strategy : A case study consideration of Co-creation product development, Comprehensive O2O, and User analytics in Facebook platform
Bibliographic Information
- Other Title
-
- SNSマーケティング戦略 : Facebookを使った価値共創による商品開発、総合的O2O、ユーザー・アナリティクスの事例による一考察
- SNS マーケティング センリャク : Facebook オ ツカッタ カチ キョウソウ ニ ヨル ショウヒン カイハツ 、 ソウゴウテキ O2O 、 ユーザー ・ アナリティクス ノ ジレイ ニ ヨル イチ コウサツ
Search this article
Journal
-
- THE TAKACHIHO RONSO
-
THE TAKACHIHO RONSO 49 (3), 83-142, 2014-11-25
高千穂大学高千穂学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202930711168
-
- NII Article ID
- 120005615238
-
- NII Book ID
- AN00138694
-
- ISSN
- 03887340
-
- NDL BIB ID
- 025950131
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles