How does the consumer perceive the product or the service price levels ? : Reference price and context effects
Bibliographic Information
- Other Title
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- 消費者の価格判断基準 : 参照価格と文脈(コンテクスト)効果
- ショウヒシャ ノ カカク ハンダン キジュン サンショウ カカク ト ブンミャク コンテクスト コウカ
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Description
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Journal
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- The journal of Faculty of Economics, Gakushuin University
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The journal of Faculty of Economics, Gakushuin University 35 (3-4), 151-171, 1999-01
学習院大学経済学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050001202933094144
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- NII Article ID
- 110000136142
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- NII Book ID
- AN00038827
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- HANDLE
- 10959/476
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- NDL BIB ID
- 4681952
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- ISSN
- 00163953
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles