Marketing analysis for Social Media : Detecting Unexpected cunsumer behavior analysis triggered by topical issues
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ソーシャルメディアを対象としたマーケティング解析 : 時事問題をきっかけとした想定外の消費行動抽出
- ソーシャル メディア オ タイショウ トシタ マーケティング カイセキ ジジ モンダイ オ キッカケ トシタ ソウテイガイ ノ ショウヒ コウドウ チュウシュツ
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- The journal of Faculty of Economics, Gakushuin University
-
The journal of Faculty of Economics, Gakushuin University 48 (4), 285-302, 2012-01
学習院大学経済学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202933119744
-
- NII Article ID
- 110008803787
-
- NII Book ID
- AN00038827
-
- HANDLE
- 10959/2956
-
- NDL BIB ID
- 023577620
-
- ISSN
- 00163953
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles