Intersection between Student Guidance and Moral Education through Dialogic Educational Practice : Focusing on the Method of Philosophical Dialogue
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 対話的教育実践による生徒指導と道徳教育の交差 : 哲学対話の手法に着目して
- タイワテキ キョウイク ジッセン ニ ヨル セイト シドウ ト ドウトク キョウイク ノ コウサ : テツガク タイワ ノ シュホウ ニ チャクモク シテ
Search this article
Abstract
application/pdf
紀要論文
Journal
-
- 人間発達研究
-
人間発達研究 32 9-17, 2017-12-20
お茶の水女子大学人間発達研究会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202949517440
-
- NII Article ID
- 120006373954
-
- NII Book ID
- AN00199440
-
- ISSN
- 03855317
-
- HANDLE
- 10083/62127
-
- NDL BIB ID
- 029343530
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles