An Effort to Establish the Alternative Marketing Channel and Price Formation System for Tanzanian Coffee Beans : A Practice of Alternative Trade in Japan
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タンザニア産コーヒー豆のオルタナティブな流通経路・価格形成制度の探求 : 日本におけるオルタナティブ・トレードの実践
- タンザニアサン コーヒーマメ ノ オルタナティブ ナ リュウツウ ケイロ カカク ケイセイ セイド ノ タンキュウ ニホン ニ オケル オルタナティブ トレード ノ ジッセン
Search this article
Journal
-
- 金沢大学経済学部論集 = Economic Review of Kanazawa University
-
金沢大学経済学部論集 = Economic Review of Kanazawa University 21 (1), 177-196, 2001-01-18
2001-01-18
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001335927069952
-
- NII Article ID
- 110000140087
- 10012026052
-
- NII Book ID
- AN00044251
-
- ISSN
- 02854368
-
- HANDLE
- 2297/24594
-
- NDL BIB ID
- 5660623
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles