De-commoditization through Branding by Experience: Experiential Value and Habitual Consumption with Loyalty
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 体験型ブランディングによる脱コモディティ化:経験価値形成と「個人に彫り込まれた消費
- タイケンガタ ブランディング ニ ヨル ダツコモディティカ : ケイケン カチ ケイセイ ト 「 コジン ニ ホリ コマレタ ショウヒ 」
Search this article
Journal
-
- 金沢大学経済論集 = Kanazawa University economic review
-
金沢大学経済論集 = Kanazawa University economic review 34 (2), 213-249, 2014-03-31
2014-03-31
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001335931259520
-
- NII Article ID
- 120005399923
-
- NII Book ID
- AA12393824
-
- ISSN
- 18840396
-
- HANDLE
- 2297/36853
-
- NDL BIB ID
- 025472048
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles