企業イメージの構成要因の分析とその構築概念としてのCP&PPの提案 : 国内112社を対象とした企業イメージアンケート調査をベースにして

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  • キギョウ イメージ ノ コウセイ ヨウイン ノ ブンセキ ト ソノ コウチク ガイネン ト シテノ CP PP ノ テイアン コクナイ 112シャ オ タイショウ ト シタ キギョウ イメージ アンケート チョウサ オ ベース ニ シテ
  • Analysis for the structural elements of corporate image and CP & PP as the proposition for the image

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生活者による企業評価の根幹となるのは企業イメージや企業ブランドである。本研究においては、それがどのようなプロセスで形成され、その構成要因はどのようなものであるかを分析した。その上で、企業イメージや企業ブランドの構築概念としてのCP(コーポレート・パフォーマンス)およびPP(プロダクト・パフォーマンス)を提案する。

Consumers evaluate companies based on their corporate image and corporate brand. This paper aims at analyzing the processes as involved in the images and brands and the elements of which they are built up. Concepts for CP (Corporate Performance) and PP (Product Performance) that constitute a corporate image and a corporate brand are proposed.

identifier:http://repository.kyusan-u.ac.jp/dspace/handle/11178/7612

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