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- キギョウ イメージ ノ コウセイ ヨウイン ノ ブンセキ ト ソノ コウチク ガイネン ト シテノ CP PP ノ テイアン コクナイ 112シャ オ タイショウ ト シタ キギョウ イメージ アンケート チョウサ オ ベース ニ シテ
- Analysis for the structural elements of corporate image and CP & PP as the proposition for the image
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type:Article
生活者による企業評価の根幹となるのは企業イメージや企業ブランドである。本研究においては、それがどのようなプロセスで形成され、その構成要因はどのようなものであるかを分析した。その上で、企業イメージや企業ブランドの構築概念としてのCP(コーポレート・パフォーマンス)およびPP(プロダクト・パフォーマンス)を提案する。
Consumers evaluate companies based on their corporate image and corporate brand. This paper aims at analyzing the processes as involved in the images and brands and the elements of which they are built up. Concepts for CP (Corporate Performance) and PP (Product Performance) that constitute a corporate image and a corporate brand are proposed.
identifier:http://repository.kyusan-u.ac.jp/dspace/handle/11178/7612
Journal
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- 九州産業大学芸術学部研究報告
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九州産業大学芸術学部研究報告 38 193-206, 2007
九州産業大学芸術学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050001336178373376
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- NII Article ID
- 110006604320
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- NII Book ID
- AN00054233
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- NDL BIB ID
- 8747597
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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