学習到達度チェックリストにおける「発達段階の意義」について
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガクシュウ トウタツド チェックリスト ニ オケル 「 ハッタツ ダンカイ ノ イギ 」 ニ ツイテ
- “Significance of developmental stage” in the checklist for assessing the learning progress of children with service and multiple handicap.
Search this article
Abstract
本論文は、重度・重複障害をもつ子どもの教科学習のためのツールとして開発された学習到達度チェックリストを取り上げ、そのなかの「発達段階の意義」に関して解説した。
Journal
-
- 北九州市立大学文学部紀要, 人間関係学科
-
北九州市立大学文学部紀要, 人間関係学科 24 63-77, 2017-03
北九州市立大学文学部
- Tweet
Keywords
Details
-
- CRID
- 1050001337390696960
-
- NII Article ID
- 120006241955
-
- NII Book ID
- AA11647563
-
- ISSN
- 13407023
-
- NDL BIB ID
- 028193795
-
- Web Site
- http://id.nii.ac.jp/1077/00000512/
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN