The Emergency of a Brand Consumption Market and Formation of Company Brand Strategy in China
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中国におけるブランド消費市場の形成と企業ブランド戦略の生成
- チュウゴク ニ オケル ブランド ショウヒ シジョウ ノ ケイセイ ト キギョウ ブランド センリャク ノ セイセイ
Search this article
Description
3
KJ00004484986
論文
Article
Journal
-
- St. Andrew's University Pan-Pacific Business Review
-
St. Andrew's University Pan-Pacific Business Review (8), 41-89, 2007-01-30
和泉 : 桃山学院大学総合研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001337587739776
-
- NII Article ID
- 110006157523
-
- NII Book ID
- AA1146576X
-
- ISSN
- 13455214
-
- NDL BIB ID
- 8730383
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles