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Reconsideration of Demarketing Strategies : Negative Aspects of Introductory Research in Marketing Theory (2)
Bibliographic Information
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- デ・マーケティング戦略の再考 : 負のマーケティング論研究序説(2)
- デ マーケティング センリャク ノ サイコウ フ ノ マーケティングロン ケンキュウ ジョセツ 2
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Journal
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- The journal of liberal arts, Nagoya University of Arts and Sciences
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The journal of liberal arts, Nagoya University of Arts and Sciences (2), 27-41, 2006-02
日進 : 名古屋学芸大学
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050001337593154944
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- NII Article ID
- 110003487311
- 120005289249
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- NII Book ID
- AA12013468
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- ISSN
- 13498452
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- NDL BIB ID
- 8581272
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
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