書誌事項
- タイトル別名
-
- Fundamental study of proactive relationship-building for the purpose of nurturing parents and children ― Method of the day-care center, parents handed over the child to the nursery teacher and nursery teacher handed over the child to parents ―
- ザイエンジ ト ホゴシャ ニ タイスル コソダテ シエン オ ミコシタ カンケイ コウチク ノ アリカタ ニ ツイテ ノ キソテキ ケンキュウ : ホイクジョ トウ ニ オケル トウコウエンジ ノ コドモ ノ アズカリ カタ ト カエシ カタ ニ ツイテ
- ザイエンジ ト ホゴシャ ニ タイスル コソダテ シエン オ ミコシタ カンケイ コウチク ニ ツイテ ノ キソテキ ケンキュウ ホイクショトウ ニ オケル トウコウエンジ ノ コドモ ノ アズカリカタ ト カエシカタ ニ ツイテ
この論文をさがす
抄録
In this research, I attentioned to the guardian who wanted informal support.It doesn't stay only in formal support about the child-nurturing support that can be done in the day-care center. The actual condition was investigated about nursery teacher and guardian's communications situations,when parents handed over the child to the nursery teacher and nursery teacher handed over the child to parents. The nursery teacher notices the guardian's a few changes, and it leads to the earlier detection of the cruelty. When the nursery teacher and the guardian's taking communications did child-nurturing support, it was understood that it was an effective method.
3
KJ00009144340
原著
Original Article
収録刊行物
-
- 神戸常盤大学紀要
-
神戸常盤大学紀要 (7), 1-8, 2014-03-31
神戸 : 神戸常盤大学 ; 2009-
- Tweet
キーワード
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001337647027584
-
- NII論文ID
- 110009760874
-
- NII書誌ID
- AA12442114
-
- ISSN
- 21884781
- 18845487
-
- NDL書誌ID
- 025501838
-
- 本文言語コード
- ja
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN