聴覚・知的重複障害者Tさんとの 「調べ学習」の展開に関する実践的研究 ―「なんで」という疑問詞の獲得プロセスに注目して―

Bibliographic Information

Other Title
  • チョウカク ・ チテキ チョウフク ショウガイシャ Tサン ト ノ 「 シラベ ガクシュウ 」 ノ テンカイ ニ カンスル ジッセンテキ ケンキュウ : 「 ナンデ 」 ト イウ ギモンシ ノ カクトク プロセス ニ チュウモク シテ
  • A Practical Study on the Course of "Investigative Learning" Conducted with Mr. T who is Deaf with Multiple Disabilities : A Focus on the Acquisition Process of the Interrogative "Why"

Search this article

Abstract

Departmental Bulletin Paper

Journal

  • 群馬大学教育実践研究

    群馬大学教育実践研究 (32), 115-121, 2015-03-25

    群馬大学教育学部附属学校教育臨床総合センター

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top